Red skirt in vinyl



Ubrania lateksowe są odważne i seksowne. Jednak mogą się nawet sprawdzić w codziennych stylizacjach. Każdy trend można przystosować do naturalnego otoczenia, nie wzbudzając sensacji i skojarzeń z wulgarną kobietą. W swojej stylizacji czerwoną lateksową spódniczkę złagodziłam szarym swetrem, wybierając buty w tym samym kolorze. Na sweter założyłam oldschool'ową jeansową kurtkę. Jako biżuterię wybrałam duże srebrne koła, które zgrały się z zapięciem od spódnicy. Jak wam się podoba? ;)


CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja! :* ja jakoś nie mam odwagi zakładać na siebie lateksowych ubrań :(

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/amazing-for-curly-hairs-hair-diffuser.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no kochana rewelacyjnie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż.Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/27/2017

    Bardzo ciekawie wyglądasz :) Ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś fajna stylowa dziewuszka do tego fotogeniczna 😀 Uwielbiam takie modowe blogi. Inspirują mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, choć nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń