Jak się wyróżniać? Czyli błyszczeć jak ozdoba świąteczna



Każda osoba, która mnie zna, doskonale wie, że jestem wielka fanką futer i wszystkiego, co się świeci. Jako kolorowy ptak, pomyślałam, dlaczego więc nie połączyć tych dwóch opcji. Jestem osobą, która widoczna jest w tłumie. Świecidełka zawsze przyciągają moją uwagę, bo jeśli coś się świeci, to moje oczy automatycznie zaczynają błyszczeć. W tej stylizacji skoncentrowałam się na dwóch kolorach. Pod futro w kolorze buraczkowym ubrałam koszulę tego samego koloru w odcieniu karminowym, która ma pięknie wykończone koralikami rękawy i dobrze je widać spod futerka, które z kolei ma nieco krótsze rękawy. 
Dopełniłam tym kolorem makijaż. Oczy i usta podkreślają całą stylizację. Drugim kolorem jest srebrny. Modna plisowana spódniczka w wystrzałowej wersji bez zarzutów nadaje się nawet na obecny czas karnawału. Przeplatany srebrną nitką szalik, srebrne szpilki i pasek na talii doskonale współgrają z resztą i utrzymują równowagę.  Korzystając jeszcze ze świątecznych dekoracji, na tło wybrałam choinkę i chyba mogłabym na niej zawisnąć w tej stylizacji jako bombka.😁
A Wy co myślicie o tym połączeniu kolorów? Jak oceniacie stylizację? 😉





 

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Ale cudownie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja a te buty ach śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie mój styl! Skąd futerko?

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki zdobyły moje serce, wysokie i mega błyszczące^^
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega wyglądasz💓
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie wyglądasz. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudowna stylizacja! Szpilki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie i promiennie kochana wyglądasz! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym krojem spódnicy jak i za futrami, jednak te szpilki... Zakochałam się! <3 Makijaż naprawdę zrobił świetną robotę, wszystko do siebie idealnie pasuje! (Nawet ta spódnica xd)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo elegancka stylizacja w stylu lat 70

    OdpowiedzUsuń
  13. To futerko jest obłędne, a do tego te buty... Cudownie wyglądasz :D Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja raczej nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej obłędnie <3 Podoba mi się połączenie wszystkich rzeczy ze sobą.
    Pozdrawiam ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. hi, i'm a new follower of your amazing blog, can you follow mine on my blog? follow 4 follow? https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I just started following you dear 😊 your blog looks very interesting, what a shame it's not in English 😉

      Usuń
  16. aaa moja sroczko! jest pięknie! to futerko to sama bym Ci podebrała z szafy ! <3

    ----
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Święta nadchodzą więc trzeba się przygotować! U mnie nowy manicure od https://revelpolska.pl/ a do niego mała czarna. Będą też piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń