Lady in white



Zima nie daje się we znaki. Pogoda jest zmienna, raz prószy śnieg, po czym następuje ocieplenie. W ponury dzień postawiłam na total look w kolorze białym. Nadało to rozjaśnienia. Zamiast szalika dobrałam futrzaną etolę, która lepiej ogrzewa w chłodne dni i nadaje większej elegancji stylizacji.  Wybrałam sukienkę z falbanami. Sa to świetne ozdoby każdej stylizacji,które mogą ze zwykłej zrobić wyjątkową. Ja się czuję w tej sukience bardzo glamour. Jak wam się podoba? ;)







CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Wow elegancko wyglądasz w tej stylizacji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja - elegancka i klasyczna! Szkoda, że nie jest napisane skąd dana rzecz jest :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biel jest bardzo odważna, osobiście chyba nie potarfiłabym się ubrać cała na biało, bo zaraz byłabym pobrudzona :'D


    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNA STYLIZACJA UWIELBIAM TAKIE <3
    BIEL REWELACJA <3

    OdpowiedzUsuń