Wiosno, gdzie jesteś?!




Święta Wielkanocne kojarzą się nam ze słońcem i wiosną. Weźmy pod uwagę, że w tym roku przypadły na początku kwietnia. Pogoda, jak kobieta, bywa nieprzewidywalna. Wszyscy chcieliśmy, żeby święta były ciepłe i słoneczne. Najgorsze mrozy były już za nami, jednak temperatura była tak niska, że nie obyło się bez futer. Tym razem postawiłam na kolor morski. Stylizację uzupełniłam detalami w odcieniach niebieskiego tak, aby całość była spójna. Biżuteryjna torebka sprawiła, że większa ilość błyskotek była zbędna, dlatego wybrałam piękny duży pierścionek i nausznicę. Lakierowana spódniczka i buty w połączeniu z białą koszulą nadały małej elegancji i szyku. Tą futrzaną stylizacją chciałam pożegnać zimę. Jak sądzicie, czy w dobrym stylu pożegnałam się z zimą? ;)









CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Jestem zdecydowaną przeciwniczką takich kurteczek futerek, ponieważ kojarzą mi się z Rosjankami, które desperacko pragną wyjść na mąż, jednak spódniczka i torebeczka przykuły moją uwagę. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rosji bez futra byś nie wychyliła zimą nosa z domu.

      Usuń
  2. Torebkka strasznie mi się podoba, kiedyś podobne były w kolekcji Zary i zapadły mi w pamięć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju to niebieskie futro jest oszałamiające :o

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się cała stylizacja. :) Futerka to jest coś co uwielbiam tak samo jak błyskotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda ostatnio w ogóle nie dopisuje... Jest bardziej jesienna niż wiosenna... Ale cóż poradzimy :D Stylizacja robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :) Lubię takie kolory i futerka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog <3 Wpadłam przypadkiem i zostaje na dłużej :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Futra w takim kolorze jeszcze nie spotkałam, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor futerka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i wspaniałe stylizacje! :)
    Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się kolor futra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne inspirujace stylizacje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam futerka, a dodatki, zwłaszcza mini-torebka, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mocne, kontrastowe kolorki :) uwielbiam niebieski, granat, szafir i wszystko ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. ajaj, bardzo lubie Twoje stylizacje <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2020/05/dostaam-sie-na-lekarski-wstep.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna słaba ale outfit super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. W takiej stylizacji zimę najlepiej pożegnać! Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylówka! Faktycznie w tym roku nie ma za ciepłych dni, a już niedługo czerwiec!

    OdpowiedzUsuń
  20. hejejej wracaj do nas bo i wiosna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja. Ja czekam już powoli na te upały!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna stylizacja! Bardzo pasuje do ciebie wyglądasz tak kobieco! Fajny blog obseruje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne futerko :) Obecną pogoda to jakiś żart :(
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jest to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Przepiękna stylizacja!!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyglądasz, torebeczka CUDO! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne masz to futerko

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna torebka, zakochałam się! Wiosny nie było a i lato mamy bardzo słabe :(

    OdpowiedzUsuń