First Date



Dziewczyny! Macie tak, że zbliża się długo oczekiwana randka, wieczór we dwoje, a brak wam pomysłu, w co się ubrać? Niby nie szata zdobi człowieka, ale pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Sprawa jest trudna, ponieważ trzeba umiejętnie dobrać strój, tak, aby wyglądać kobieco, a jednocześnie nie pokazując za dużo, żeby nie przesadzić. Ważnym elementem jest miejsce, w którym randka będzie się odbywać, musimy strój dobrać odpowiednio do otoczenia.
Moją propozycją na randkę jest czerwona spódniczka z falbanką, która idealnie się zgrywa z butami w tym samym stylu. Bluzka jest dobrym dowodem na to, że moda wraca. Dostałam ją kilka lat temu, a przez ostatni czas haftowane ubrania królują w sklepach. Moją biżuterię stanowił zegarek i pierścionek. A wy co byście założyły na taką okazję? Podoba wam się moja propozycja na wspólny spacer? ;)


 



 


CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Fajna propozycja na randkę, tylko ustalić w jakim miejscu bo jak na gokarty albo skoku spadochronem to nie zaciekawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ale to bardzo mi sie podoba ♥️ Poszłabym tak na randkę - z pewnością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozacki zestaw spódnica szpileczki i torebka wow:*

    Buziaki:*
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne butki, bardzo pasują do reszty. Podoba mi się jak dobierasz ciuchy. Masz gust.

    OdpowiedzUsuń