Come back with a new dress








Ostatnio pewna osoba zapytała mnie, czy zajmuję się modą. Nieśmiało udawałam, że nie wiem, o co chodzi. Zostałam zapytana o mojego bloga. Ta rozmowa spowodowała, że powróciłam do blogowania. Wcześniej byłam niesystematyczna, brakowało mi dobrego fotografa i pomysłów.
Dzisiejszy dzień spędziłam z rodziną. Pojechaliśmy do galerii na zakupy i obiad. Podczas wybierania outfitu do rąk wpadła mi sukienka z nowej, jesiennej kolekcji Reserved. Luźny krój sukienki, typu oversize maskuje wszystkie niedoskonałości kobiecej figury. W swojej stylizacji czułam się pewnie i swobodnie. Jestem fanką butów overknee, a że robi się coraz zimniej to kozaki były niezbędne i stanowiły doskonały komplet ze zwiewną sukienką. Jako dodatki wybrałam skromną biżuterię w postaci dwóch bransoletek i kolczyków kół. Czerwone usta nadały charakteru całości i idealnie zgrywały się ze wzorem sukienki. Co sądzicie?






  




CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Te buty to petarda są świetne <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie :*!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis, wróć do blogowania to daje wiele radości

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne buty! Zakochałam się! Dobrze, że wróciłaś na bloga :) zapraszam! https://juliamickiewicz.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta sukienczka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekamy na kolejny wpis 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty bardzo fajnie. I kurteczka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka nie w moim stylu. Podobają mi się buty. masz piękne długie włosy ! :)
    https://in-blizzard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look buty robią robotę :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie i super kobieco!

    OdpowiedzUsuń